DLA NIEKUMATYCH: Funkyhejt jest stroną prześmiewczą. Często piszemy ironicznie.

Donatan-Cleo - My Słowianie

Tak długo starałam się znaleźć wenę i czas żeby coś napisać. Aż nagle ku mojemu zdziwieniu sprawdziło się to o czym zawsze wszyscy mówią. Było jak z miłością: nie szukaj, a sama do Ciebie przyjdzie. Tak właśnie stało się z moim natchnieniem.

 Niedzielny obiad, drugie danie, a w tle pogrywa muzyka z eski. Miła dla ucha, aż jedzenie staję się czymś więcej niż tylko zaspakajaniem głodu. Nagle po dość długich, jak na muzyczne stacje przystało, reklamach moje uszy niemalże zwiędły. Musiałam się obrócić i przerwać niedzielną, uroczystą atmosferę. To było silniejsze ode mnie, już dawno żaden utwór tak bardzo nie denerwował moich bębenków.

 Tak więc ujrzałam to co chciałam, nachylającą się cycatą Słowiankę ubijającą masło.
 Paranoja. Jak się tu dziwić, że na chociażby znanym 'Facebooku' dzieci pierwsze co zauważają na zdjęciu to cycki. Wszędzie cycki, cycki, cycki i cycki.Macie racje,zwalmy na dojrzewanie. Dalej wmawiajmy młodym kobietą, że wygląd nie jest najważniejszy. Zgoda, nie jest, ale czy to nie sprzeczne z tym co przekazują nam media. Bez dużych piersi jesteś niczym, ale pozostań naturalna,nikt nie lubi przysłowiowych 'plastików'. Dla mnie tekst utworu jest bardzo pusty a skrzeczący wokal nie mniej wkurzający. Zaraz 
posypią się  hejty o tym jak bardzo zazdroszczę tym urodziwym panią. Nie zaprzeczę, są one bardzo ładne. Z resztą każda z nas jest. Ale czy trzeba się tym tak eksponować. Gdzie są czasy kiedy
kobieta skromna, która otwiera się przed swoim mężczyzną jest najbardziej pożądana.Panowie, co to za wyczyn mieć taką, którą może mieć każdy, a połowa z nich już miała. Zastanówcie się na kogo się ślinicie i czy to ma jakiś większy sens. Do pań apeluje o większy szacunek do samej siebie.
 Czy nie fajniej być zdobywaną i pożądaną niż oddawać się byle leśniczemu bez walki ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już jesteś , zostaw po sobie ślad.
Hejtuj, chwal. Pisz to co myślisz.